Tygskor

Här är de nya tygskorna jag fick på posten idag:) Riktigt fina, sköna me! Jag gillar verkligen färgerna. Jag brukar ofta fega ur o bara köpa vitt o svart, men är glad att jag inte gjorde det nu!

Usch, har packat massa kläder. Får sån sjuk ångest när jag måste bestämma flera dagar i förväg vad jag ska ha på mig!! Kan inte komma på nåt bra, har massa fina kläder, men känner liksom inte för något och hjärnan bara står still och vill inte komma på en enda vettig kombination!! Så frustrerande. Nu är jag skittrött, men måste fixa lite till, imorron borde jag liksom plugga hela dagen... så det finns inte mycket tid kvar till att fixa mer nu.

Har nån väldig flytt-ångest, känns som att jag inte har koll, känns inte kul. Allt är bara kaos här i lgh asså. Ligger skit överallt och inte kommer jag fram o jag har inga fler väskor att packa i, men massa kläder kvar. Sen måste jag ju packa för Tranås-trippen i påsk me, ojoj, inte lätt.

För övrigt har jag pluggat, ätit lite ost o honungs mackor me te till kvällsmat, läst lite i sofies mode. Men nu måste jag bara göra färdigt så jag kan sova sen. Hoppas alla har en bra kväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0