Snopet

Usch, vad klumpig jag är, glömde ställa om klockan igår, så nu blir det inget slälktkalas, hinner inte med tåget. Kommer gräma mig för det hela dagen! Fattar inte hur jag kunde missa det. Men inget att göra åt nu, men känns surt. Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på istället. Borde nog utnyttja tiden till att plugga på kommande provet eller nåt...speciellt eftersom jag inte gjorde ett skit me det i går.
Tog dock ner gardinerna i går kväll, så nu ser det riktigt kalt ut här inne. Så här precis innan man ska flytta känns det ofta olidligt att bo i "den gamla" lgh det ser ju så förjävligt ut liksom när nästan allt är nerpackat!
Nu ska jag rasta mini-vovven en gång till, hon fick för sig att hon inte skulle "göra tvåan" hehe, förut när vi va ute, så bäst att ta en runda till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0