Shoes!!

Rea, HM.comFr. HMNelly.seFr. Nelly.se

Två översta fr. HM.com, de två nedre fr. Nelly.se. Är så jäkla nöjd me de här inköpen, att de sammanlagt gått på en tusenlapp gör ju inte det hela sämre!!:)
Nu väntar jag bara på att slasket ska försvinna så man kan börja använda dem mer! Ankelbootsen hade jag när jag va på tjej-festen för drygt 1 vecka sen, men det va riktigt isigt då så det är väl ett under att jag inte bröt benen asså, hala sulor! Men jag älskar dem, sååå snygga.

Sitter me lite kaffe, hann me massa igår med, fan va produktiv jag har blivit nu då:) Känns bra, lika bra att passa på o göra så mycket som möjligt nu när man verkar va inne i en sån "fas". Skrev ju typ färdigt psykologin igår, är lite finslipning kvar, men jag ska låta texten vila et par dagar, man läer igenom mycket bättre då med "nya ögon". Så idag ska jag försöka hinna färdigt me en annan uppgift, eller senast i morron. Sen ska jag ta nån dag ledigt fr. plugget denna veckan och typ bara packa och flyttförbereda. Måste fixa så mycket som möjligt denna vecka, nästa vecka kommer bli HELT CRAZY.
Vilket gråväder det är idag, känns långt till sandaler och bara ben asså. Men jag skulle nöja mig om jag kunde ha tygskor, leggings och vårjacka utan att frysa, eller bli helt nersmutsad som det är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0