Sen morgon

Usch idag blev det en väldigt sen morgon, i allafall på ett sätt. Chillen bestämde sig för att det inte va en bra idé att sova i natt så jag har typ blivit väckt hundra gånger. Tvingade mig ut me vovvisarna vid typ åtta, sen la  jag mig igen och kom inte upp förrän tjugo i elva, och jag är fortfarande jätte trött asså. Kan det vara tidsomställningen?hmmm

Idag har jag dock hunnit fixa lite telesamtal till hyresvärder och grejat lite. Snart ska jag väl ta och börja plugga till provet. Ska träna hundarna på ensamhet me och passa på och hämta ett paket fr. La redoute me mina nya tygskor:)
Tog fram de gamla tygskorna me idag, är soligt och känns väldigt vårigt!! Så andra hundpromenaden blev med tygskor, första gången i år, känns riktigt bra:)
Ska nog ta o packa ner vinterskorna idag, tvätta av dem lite först.
Ohhh flytten närmar sig verkligen om två dar har jag nycklarna i min hand. Så idag ska jag verkligen försöka hinna packa kläder me, måste bara fundera ut vad jag ska ha på mig på påskafton först så jag inte packar fel grejer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0