Produktiv

Oj vad mycket jag hunnit, pluggat, dammsugit, tvättat, rensat avlopp, städat badrummet, gått me hundar. Så nu är det bara bädda rent sängen pch lägga tvätt kvar av dagens göromål. Sen ska jag kolla på Johan Falk och ha lite söndagsmys. Kan behöva vila lite inför en hård plugg vecka!

Har även hunnit sätta på lösnaglar, blev inte så bra, men jag tycker det är kul me känslan av långa naglar ibland. brukar dock tröttna efter nån dag o ta bort dem, men det är ändå lite kul:)

Ska försöka hinna nästan färdigt me psykologi  uppgiften till tisdag så det bara är lite genomläsning kvar sen. Jag behöver tid till en inlämning i en omvårdnads kurs me kände jag, herregud snart är det bara två kurser kvar på omvårdnaden, ska bli så gött när det är färdigt, är sjukt trött på det asså.

Ska snart ge vovvarna kvällsmat och gå en liten runda, är typ storm ute me nåt slags snöaktigt skit och hyperblåst, inte kul får bli en kortis-sväng känner jag, runt huset hehe.
Tänkte se om jag hinner fota lite nyshoppat i kväll, hoppas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0