Plugg-seg

Usch, vad segt det går för mig att plugga idag då, som vanligt, hehe. Nee brukar ju ha vissa prodtuktiva timmar som tur är!:)
Har suttit och läst lite bra bloggar nån timme, fyy mig borde verkligen kämpa me detta istället. Har laddat upp me lite nygjort kaffe o vetepuffar nu, hoppas det ska hjälpa. Herregud va Chillan skäller ibland, blir tokig, lyckas inte få henne att sluta oavsett metod. Hon väcker mig typ en gång varje natt och skäller några gånger, jag fattar aldrig på vad. Hoppas det inte hörs in till grannarna.

Promenaden va faktiskt riktigt skön. Tog mig ända bort till Valla friluftsområde och Gamla Linköping, härligt att gå på lite nya ställen. Hatar att trampa runt på samma gamla gångvägar jämt.
Ikväll blir det Lyxfällan, och skriva frågor till studievägledaren som jag ska till i morgon. Ska bli intressant, hoppas jag blir lite klokare på framtiden efter det. Har tänkt stanna i Lkpg i drygt ett år till minst, sen får jag se var jag får jobb. Skulle nog helst vilja flytta till Nkpg, eller stockholm sen, eller runt Stockholm. Men jag får se hur det blir, jobbet, som jag hoppas jag får, får avgöra.

Ska verkligen ta tag i att få upp lite bilder snart, har köpt massa fina kläder o skor jag skulle vilja visa:) Och sen så har ju lilla Chillen växt massa me!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0