Piss-dag

Herregud, vilken hemsk dag. Får ett sms(!) av min numera ex-hundvakt som meddelar att hon inte kan va hundvakt längre, fy fan för henne. Jag har sagt att hon skulle säga till i tid, men icke, ef. att jag skickat o frågat varför hon inte svarar DÅ skickar hon tebax detta, asså jag fattar inte. snacka om noll förståelse och empati för andra människor.Jag är såå jävla förbannad på henne nu att jag bara darrar i hela kroppen, vill både gråta, slåss, skrika och ligga apatisk i sängen samtidgit typ. Vad ska jag nu ta mig till, skitsvårt att hitta en ny med såhär kort varsel liksom.
Ahhh inget att göra åt heller, det gr mig sååå frustrerad. Har satt in tre annonser, hoppas jag får nåt svar från nån vettig person denna gången.
.
Så denna dagen har det inte blivit mycket av, känner mig bedövad. Ingen matlust eller nåt.
Har vart ute en sväng me doggsen, träffade en kompis, men nu sitter man här ensam med sin frustration och ilska. Vet inte hur jag ska få ut den, vill inte göra nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0