Otur!

Shit, vilken osis, har aldrig blivit fel me lönen förut, men självklart denna månad då jag är typ utfattig för at jag har dubbla hyror, så fattas det 4 timmar, 4 timmar=400 ca efter skatt= min mat denna månad. Fan asså, undrar om jag kan få dem snart eller om det kommer me nästa lön. Går itne få tag på chefen på telefon heller så jag fick maila. Hoppas hoppas jag kan få dem.

Ska ta tag i ångesten och skicka in alla räkningar nu, se om det blir nån slant över! Kanske blir det playdate me en kompis o hennes labrador valp i eftermiddag:)
För övrigt ska jag mest slö plugga till kommande prov, läsa igenom arbetet i psykologin och slänga skräp som aldrig blev gjort igår. Borde egentligen gå till affären och handla hundgodis me, är typ slut, men får se om jag orkar det och om jag har råd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0