Onsdag



Så här er jag ut idag. Blir ju mycket hemmaplugg nu för tiden, så då ser jag oftast ut såhär, trist. Men men gammla leggings och topp fr. monki.

Chillan ville gå upp vid kvart i nio idag, verkar som hon vill gå upp tidigare och tidigare. Är nog att det blir ljusare. Är ju ganska bra, då kommer jag upp i tid me:) Lätt att sova för länge annars!
På dagens schema står att skriva färdigt uppgiften i omvårdnadskursen Människa socialt och kulturellt, ganska bra kurs faktistk. Bygger på socialantropologi, då får jag repetera mina gamla kunskaper fr. den uni kursen jag läste i detta 2006. Sedan ska jag typ slänga massor av återvinningsskräp och träna vovvarna på att va ensamma samtidgt! Sen blir det flytt gerjande, kanske lite förberedelser inför prov den 9 april. måste ju börjas i tid, tjänar man alltid på!

Försökte gå in på skatteverket o se om man kunde se om man skulle få tebax nåt, men hmm fattade inte va det stod så jag får väl vänta tills deklarationen kommer i brevlådan. Måste säga att jag är både spänd och nervig inför detta. Skulle ju vara underbart att få en liten summa tebax, men en katastrof om jag måste betala in!! usch fick göra det för ett par årsen, det kändes jäkligt surt.
Får aldrig veta om jag klarat de två proven jag gjort denna termin, dåligt att de inte rättar tycker jag!
Nepp nu ska jag komma igång med dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0