Nagellack

Sitter här och har fixerat mig vid att jag måste köpa lite nya nagellack, ett krämigt brunt, ett ljust biege ( her ett mörkare), ett i mint + nån mer pastellfärg. Vill köpa nu nu nu. Shit. Jag kan verkligen snöa in på saker.

Igår beställde jag två super billiga textilskor fr. la redoute, ett par cerisa och ett par biega. Blir toppen nu när våren snart är här (hoppas jag). Sen blev det även en beställning från Lindex, men jag vet inte om det funkade, blev fel o när jag skulle ändra vet jag inte om det funkade eller om ordern försvann? hmm får se om det kommer något. Men hursom helst beställde strumpbyxor, kände att jag typ inte har några hela alls. Bleb ett par vita me prickar, ett par svarta me svarta hjärtan. Och sen ett fem pack 20 den, svarta. Hoppas det blir bra.

Vill ut på shopping tur, men hmm egentligen har jag inga pengar kvar, och sen är det ju tiden me. Och hundvakt...mycket måste klaffa, o jag borde ju egentligen verkligen inte köpa nåt alls. Har ju knappt mat hemma.

Flytt, flytt, flytt, massa tankar snurrar i huvudet. Snart dax. Fick ytterligare 4 kartonger packade igår. Känns bra, men trots rensing och att jag har en jätte liten lgh så har jag så himla mycket grejer asså, blir tokig. Hoppas kartongerna räcker. Känns inte så nu. Vill börja packa kläder me, men det är ju i tidigaste laget...hehe.
Regnar ute, men jag måste väl feed the doggarna och ge mig ut en sväng. Sen ska jag skriva på en inlämningsuppgift och sen göra nåt annat nyttigt. I kväll blir bok och slappande tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0