Måndag

Ja, då var det måndag. På dagens schema står psykologi plugg och definitivt en lång promenad då vädret verkligen är super!!! Blå himmel och sol, inte så värst kallt, och ingen snö la sig igår heller, underbart! Har tänkt ut en liten runda jag inte gått förut, kul me omväxling:)

Chillan är på bus humör just nu, klänger på mig hela tiden o fjäskar me en leksak, men jag är ju ledaren så vi ska ju leka när jag vill, är ganska viktigt sånt där tror jag, nu kom frejen me, hihi, sötnosar, älskar verkligen de små liven <3

Sitter nu me det sista av morron kaffet, blev en lång morron idag, dusch, och mys frukost, härligt. Bra sätt att ladda upp inför dagen! Blev aldrig Johan Falk igår, snackade me mamma när den började o tappade lusten när jag missat början, det blev att läsa L.A Candy boken istället.

Ska försöka packa lite idag me tror jag, få ner lite mer av köksgrejerna, det går fort nu, bara 1,5 vecka tills jag får nycklarna!:) Är ju så mycket man inte måste använda ändå, har inte tänkt mig på några större mat eller bak projekt nu innan flytten, har varken råd eller tid.

Gjorde en liten beställning på HM igår, förra säsongen tyckte jag inte de hade så mycket, men nu i vår hittar jag massor av fint. Köpte en liten biege väska, nya solisar, 2 skärp, två små swettis kjolar, så bra att ha till leggings asså, sen  blev det en blommig klänning på erbjudnande, funderar på om jag ska ha den i påsk?, sen blev det en super fin naturvit lite pösig topp, den va slut i S, så det blev en M, hoppas den inte är för stor.
Fotade mina underbara skoköp jag gjort denna vår igår, ska ladda upp bilderna senare. Är så nöjd me dessa skor, men väntar fortfarande på ett par sandaler fr. HM och funderar på om jag trots allt behöver ett par nya textilskor. Jag tycker att textilskor är de perfekta vår och sommar- vardags skorna och de jag har är inte helfräscha, så kanske borde det oxå fixas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0