Lyxfällan





Dagens i bilder, sötisarna, chillen i knät när jag sitter vid datorn. Och Våfflor, det är ju våffeldagen i dag. Så på eftermiddagen gjorde jag två våfflor och åt med hallonsylt och grädde. Gott:)

Nu kollar jag på Lyxfällan, mitt favvo-program! Idag har jag gjort lite av varje, hundpromenad, plugg och packning och slängande av skräp o lite annat. Känns som jag packar o packar men det är fortfarande massa kvar, hur får så mycket plats i denna lilla lägenhet!!
Pplaydaten me vovvarna blir i morgon, sen på kvällen blir det lite film och vin, hundarna ska följa med. va ju egentligen bjuden på födelsedags fest men hittade ingen hundvakt, så då får det bli en hund-vänlig aktivitet istället! Mysigt det me:)

Verkar inte bli något jobb i helgen så att då blir det nog släktkalas istället på söndag. På lördag funderar jag på att gå på påskmarknad i Gamla linköping, Chillan behöver träna på att va i folksamling! Får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0