Lördag kväll

Shit är trött. Gick upp vid fem i morse för att jobba, bussen gick vid sex. Pappa sov här och va hundvakt idag när jag jobbade. Sov så jäklans dåligt, blir typ alltid så när jag ska upp tidigt, blir så nervös att försova mig att jag vaknar hela tiden. Usch.

Har börjat packa idag, en liten kartong me böcker blev det. Känns som att jag vill slänga massa skräp egentligen innan jag packar en massa, vill få lite överblick och kontroll. Nu känns allt mest struligt!

I morgon blir det valpkurs, på måndag en jobbintervju, sen blir det prov plugg resten av nästa vecka. ska göra prov i arbetsmiljö på fredag, så skönt att bara beta av liksom. Sen blir det Klinisk psykologi plugg i två veckor- tre veckor. Sen ska jag beta av en kurs till i omvårdnaden innan flytten. Ohh massa plugg. Sen ska jag väl hinna me lite jobb me förhoppningsvis o packning. Nästa helg blir allafall nice, ska på tjejfest med goa brudar. Ska bli härligt, ska bli utgång me, ser jag verkligen fram emot. Vovvarna ska va hos mamma den helgen, likabra blir himla massa hundvakts kostnader annars.
Nu sover de små prinsessorna på sängen, söööta:)

Kollar lite halvt på filmen World Trade Center på fyran, verkar lite halv bra. Men orkar inte koncentrera mig helt. Har nån rastlös känsla i kroppen, kan inte slappna av, är väl för jag inte pluggat idag. Får ångest av det alltid, kna aldrig unna mig ledigt, känns inte som jag kan det eftersom jag läser 150 procent, och har valt det själv, aja.

Ska hämta två fina shopping paket i veckan, ett fr. HM och ett fr, Nelly.se. Båda innehåller skor, hehe. I Hm paktet finns även lite najsiga kläder o rea acessoarer. Fina armband. Har shoppat massa senaste, men fatts fortfarande en ny väska o lite solisar till sommaren tror jag. Är så himla sugen på att klä mig snyggt just nu så det är itne klokt, har blivit alldeles för mycket hemma häng me mjukisar senaste tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0