Känner mig duktig:)

Shit, sanslöst vad produktiv jag va idag då, har hunnit nästan helt färdigt me psykologi uppgiften, det trodde jag aldrig!! Men gud så skönt, har verkligen kämpat. Är ju lite genomläsning och kontroll kvar så jag inte missat nåt viktigt, men på det stora hela är den färdig:) Nu kan jag ägna mig åt flytt i helgen. Ska köra genomläsning o det på fredag förmiddag, o kanske lite i morron så det är klart, sen bara skicka in på söndag kväll när jag kommer hem efter påskfirandet.

Imorrn drar jag och hämtar nycklar och ett litet paket fr. Lindex me strumpbyxor. Sen blir det hem o äta och sen ner till nya lgh me vovvar o lite bra grejer, typ handdukar o toapapper, lite tvål o sånt hehe, nån lampa helst.
Efter det så drar jag till en kompis o dricker lite vin o snackar. Ska bli najs.

Nu ska jag kolla på arga snickaren på webb tv och packa skor samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0