Kaffe och plugg

Tvätten är avklarad även för denna gång, nu blir det inte förrän efter flytten nästa gång tänkte jag. Ska tvätta en omgång här när jag flyttstädar, är så jäklans bra tvättstuga här:)

Har fått reda på att jag fick MVG i kursen i pedagogiskt ledarskap, känns bra:) Och sen fixade jag modulen bra som jag lämnade in förra veckan, tur att något ilivet flyter som det ska allafall!!

Inga svar på hundvaktsannonserna idag dock:( trist. Men men bara att kämpa på. Va inne på apotekets sida och klickade hem lugnande feromoner till hundar förut, skulle va bra vid flytt och ensamhemma träning, så de känner sig tryggare. Hoppas det har en bra effekt!

Nu har jag precis gjort lite färsk kaffe och ska ta tag i plugget. Vill verkligen få bra på det provet med, snart färdig, snart färdig går som ett mantra i mitt huvud och får mig att orka vidare!

Nu får man ju se hur allt artar sig, men en hel del ska jag väl förhoppnignsvis kunna jobba i sommar ändå tackvare min underbara familj som alltid ställer upp när de behöver:) Vad skulle jag ta mig till utan dem? Ingen aning. Men allafall så en del kosing ska man väl kunna spara, funderar på att kolla upp hunddagis på halvtid till hösten, skulle kännas tryggt och då vet man ju att man klarar skolan allafall:) Ska försöka fixa det, känner att jag kommer ha lite trust issues med privatpersoner i framtiden, kommer  kännas risky att ge en ny person detta förtroende, nu när man blivit så sviken. Eftersom jag är så beroende av att det funkar så måste det ju kännas tryggt, annars blir jag ett nervvrak. MEN förhoppningsvis kommer de ju snart lära sig vara ensamma även lite längre stunder, typ 1-3 timmar hoppas jag, då kan jag ju fixa vardagen. Hoppas hoppas.
Nepp dags för plugg och Coffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0