Godmorgon

Jaha, då var den dagen här, dagen då vi ska få del två på psykologikursen. Har inte fått nåt än. Fan blir stressad, måste ju typ göra färdigt den jäkla uppgiften idag. I värsta fall kan jag använda mig av måndag, om jag inte ska jobba...usch stressen ligger som en tung klump i bröstet!!

Min hy är oxå "stressad". Jag har psoriasis och när jag bli stressad är det lätt att det bryter ut. I går hade jag fullt me små små röda eksem i ansiktet. Gjorde en rengörningsmask och sen smörjde jag in mig me fet salva och kortison, ser lite bättre ut idag. Har även eksem på knän och armbågar, måste försöka smörja bort dem nu till sommaren. ser ju inte så fräscht ut.

Packade som en tok igår, massa kläder och shit. Nu ser det ännu värre ut här inne, fattar inte hur jag ska kunna koncentrera mig och fokusera med detta kaos omkring mig!!! Kommer bli jätte tufft, men snart är det över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0