Fortfarande segt

Ja, denna dagen blev det inte mycket av. Beställde en pizza, har druckit juice i mängder, pratat telefonen. Blev typ det. Får se om det blir tv:n i kväll kanske. Vovvarna är fortfarande sjukt trötta de också, så det är lugnt i stugan, hehe. Ska försöka orka plocka ner gardinerna i rummet, har taigt dem i kokvrån redan. Började packa lite smycken och skruvade ner lite saker igår. Men känns som att jag kört fast me packandet asså. Kommer inte längre förrän precis innan typ. I går hängde jag undan alla vinterjackor utom en igår och tog fram vårjackorna. det kändes sjukt bra:) Nu är det vår, oavsett väder har jag bestämt.
Är sugen på att köpa ett par vardags dojjor me halv hög klack, skulle va kul, känner mycket för klackar nu!! Men har inte hittat några bra än, jag vill inte det ska va sandaler utan skor man kan ha redan nu liksom, men inte vinter skor, svårt.
Köpte en till soffa idag, likadan som den förra. Känns som att det får plats, hoppas det. Men eftersom det va på loppis va jag ju tvungen att chansa, annars finns det väl inte kvar.
Är så himla sugen på att dra runt på en liten secondhand/loppis tur, sen ef. jag flyttat, både se efter fina saker till hemmet och kläder o sånt. Får se när tid och pengar finns till det!
Ne, dags att ta gardinerna kanske, och sen göra ett försök till att slänga sopor, dörren till soprummet gick inte få upp förut, otroligt frustrerande att bära tebax soppåsen in igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0