Dax för promenad

Godmorgon!
Har precis duschat och fått i mig lite frukost. Chillan verkar ha nåt slags bakslag i rumsrenheten, fyy. Inte kul, har gått så himla bra nu några veckor, och sen igår kissade hon inne tre gånger, och en redan idag, fast jag har gjort precis som jag brukar, förstår inte. Men jag vet ju att det ofta kan bli så här, men lite trist känns det. Man tappar liksom suget lite. Men men nu ska jag ta o gå en lång promenad me dem så att de får göra av me lite energi, förhopningsvis kan jag sen få lite plugg-ro, så det blir något gjort idag! Vill bli färdig fort me en grej, så jag hinner me en till inlämning nästa vecka, sen blir det psykologin del 2 i påsk, sen ett annat prov 9 april och sen blir det flytt och förhoppningsvis lite halv ledigt fr. plugg nån vecka så jag kan koncentrera mig på att göra iordning i lägenheten:) Gillar att slita arslet av mig ett par veckor o sen få lugnt, det är det värt liksom:)!!

Vädret är ju inte det bästa idag, grå-slask, men ska väl orka mig igenom proemnaden ändå, brukar gå bra, hehe. Det bästa me promenader är att man kan gå i sina egna tankar och slippa tänka på plugg, för man kan ju ändå inget göra när man är ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0