Back on track

Idag har man återhämtat sig lite, hehe. Är fortfarande arg men försöker att inte tänka på det och göra det bästa av situationen istället.

Så idag har jag fortsatt med packning och lämnat in psykologi arbetet. Nu håller jag på och tvättar och lagar lite mat. Ost-tortellini, wokgrönsaker och röda linser va vad köket hade att erbjuda idag! I eftermiddag blir det nog lite provplugg och mer packning.

Lille chillen har nog fått ögoninflammation:( Varar sig i ögonen, Veterinären sa jag ska prova me koksaltlösning, blir det inte bättre måste vi dra dit o kasnke få lite antibiotika. Hoppas hon blir bättre utan det...
Så det har vi grejat me också, va verkligen inte poppis kan jag meddela! For runt som en mask i knät på mig. Stackaren...

Nepp nu kokar det på spisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0