Asså jag måste blir bättre på att uppdatera här...

Fyy vad dålig jag är på att uppdatera, vill göra det men det blir liksom inte av. Min kamera är skit me, tycker inte det är så kul när man inte har bilder. Men ska försöka få igång den lilla saken o få in bilder fr. senaste två månaderna i datorn. Inte för att det är så många, den bara liksom stänger av sig efter typ 1 minut hela tiden, och slukar batterier på tio!! Så frustrerande.

Nu sitter jag och äter lite kvällsmat, tre knäckor me ost o tomat, en av mina favvosar. Började äta mjölkoch ägg igen för cirka två ceckor sedan eller nåt. Det känns mer rätt för mig, även om jag tycker det är jättebra att äta veganskt så kändes det inte som jag, är inte sån allt eller inget person så mycket egentligen. Nu kör jag på mycket veganskt, men en del vegetariskt och sedan största delen snälla komsmetika och hygien produkter. det känns mer rätt.

Helgen va najs, lite vin och mys-snack på fredagen, och sen party i lördags, va en riktigt kul kväll!! Dansade som en tok i mina nya platå-klackar, galet ont i fötterna vid tre-snåret men det va det värt. Älskar de där skorna asså! I söndags kom mamma o Same och lämnade tebax söt-vovvarna och tog en liten fika, me Ballerina kladdkaka kex, shit vilka goda kex, smakade som en dröm, hihi.
Ska snart ringa min mor o ha en liten diskussion om mina framtida studier, behöver någons åsikt, tror hon är den enda som orjar höra på min ångest, hehe.

Denna veckan består mest av plugg, i den kliniska psykologin, ska försöka bli färdig fort, skulle nog va skönt, kanske man kan få lite tid över nästa vecka, måste städa och packa. Snart är det flytt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0