Vilken DAG!!!!!

Shit, upp tidigt i morse, lämnade vovvar och drog till Tornby, inhandlade det jag skulle ha. Stod 40 min eller nåt inne på Maxis nyöppnade apotek, de hade verkligen noll koll, allt blev fel, inget funkade!! Kommer nog inte gå tebax dit på ett tag!
Gick hem grejade lite hämtade hundarna. Ser efter ett tag att Chillans mage är svullen, kollar närmare, den är som en BOLL!!! Och jättehård, blir orolig och kollar me hundvakten om hon ätit ngt. konstigt, hmmm ja hon åt ben fr. något djur, det hade hon glömt säga. Shit jag blev asorolig, ringde veterinären, gick dit, men då har det plötsligt blivit bättre. Så fick gå hem igen, ska ha koll på henne och ge henne sparris till maten, ska tydligen snurra in sig runt benen och ta med dem ut!!
Så nu ska det väl va lugnt, om inte annat ska det finnas dygnet runt öppet djursjukhus i Kalmar.

Nu har jag stressat packat och duschat, ska fixa det sista innan mamma kommer och hämtar upp mig!

Kommentarer
Postat av: Wilhelmhelen

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-08-30 @ 11:30:42
URL: http://wilhelmhelen.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0