Vackert väder

Idag är det för första gången varmt och soligt sen vi kom hit. Så ska väl försöka utnyttja det och dra ner till stranden lite eller nåt. Mamma och Samuel har åkt iväg till Ölands djurkpark, jag ville inte följa med så jag är kvar på campingen. Ska verkligen försöka få massa plugg gjort då jag verkligen börjar känna att jag ligger efter...inte bra. Men men det är ju bara att kämpa på. Ska kolla lite grejer på internet först sen ska jag nog läsa en bok på stranden, måste ju försöka få lite färg också nu när det är väder för det:)

Kommer vara själv här hela dagen, lite trist men det funkar väl, skönt me lite ensamtid med. Är ju trevligt att umgås me familjen,men nu börjar det nog nå bristningsgränsen ändå. Är ju mysigt på många sätt, men jag tror jag kommer att vara ganska glad när jag kommer hem på lördag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0