SOLEN steker.

Ojoj vilken sol och värme det är idag, synd att jag har soleksem bara, vågar itne sola direkt idag.
Sov ända till halv tolv, behövdes verkligen kände jag, nu känner jag mig lite piggare. Har suttit och läst i stort sett hela eftermiddagen, ska fortsätta snart. Tog lite mat-paus bara, hundarna är såå varma så promenaden får vänta till kvällen. Imorrn blir det jobb 8-12, sen plugg igen på eftermiddagen!

Ikväll ska jag duscha och kanske göra lite bus nu när jag inte kan sola, är nog bäst att vara rädd om huden!
Borde även försöka fixa lite i trädgården idag om jag hinner, får se om jag orkar ikväll kanske. Skulle vilja börja skriva lite på inlämningsuppgiften redan idag, skulle va skönt att komma igån, vill ju börja med arbetsrätten emd denna veckan!

Blev så suuugen här om dan är jag va inne och kollade på sista-minuten resor i augusti, skulle ju inte va fel att dra iväg en veckan innan en lång höst väntar med regn,rusk, plugg och jobb! Men men, vet inte om jag har råd, och inte heller om det är nån som vill åka me mig...får se hur det blir, men härligt skulle det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0