Små lätta moln...lala

Glad är jag nu, skickade in uppgiften för ett par timmar sen! Himlans skönt att det är ur världen, ska bli intressant att se hur det gick dock. Nu är det bara kvar att skriva en kommentar till ett annat arbete sen är denna termin oxå avklarad (förhoppningsvis:) )

Jaja, har nu vart ute en stund och solat, blåser en del men va skönt ändå. Hittade en gammal gul bikini i en låda, tog den. Kändes rätt fint, kul när man hittar "gamla" fynd bland allt man samlat på sig under åren!

Ska snart hoppa in i duschen, ska iväg o möta en ev. hundvakt, Känner jag behöver ha två för att täcka upp behovet i sommar o ev. hösten!

I kväll tänkte jag mig att laga en lasagne, gott och bra att sedan lägga i ett par matlådor! I morgon ska jag dra o handla en sväng, lite till festen o så. Kanske tar jag mig en sväng på stan eller tornby me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0