Slitit som ett djur

Ojoj, vad jag har kämpat idag, storstädat och tvättat, tog HELA dagen. Det enda övriga jag fick in va såklart en promenad me hundarna och då jag även passade på att hämta ut ett litet paket me examenspresenter till mig själv:) Ska visa dem senare i kväll. NU blir det en snabbdusch, sen ska jag fixa naglar och försöka fundera ut vad jag ska ha på mig i morgon!! Både fika me familjen och sen EXAMENSFEST!!! Ska bli så jäkla kul, men massa fix me, måste laga massa mat, hämta tårta och styra!
Men jag tycker om att ha fest, blir så glad av att få bjuda andra på mat o grejer, hmmm en likhet med min mormor, vi hade samma födelsedag, båda kräftor. Eller kanske mest ett tecken på att man faktistk har blivit vuxen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0