Skolavslutning:)



Idag har jag vart på skolavslutning, i följande, gamla shorts fr. hm. linne fr. ellos.
Blev en liten miss då jag missuppfattat var vi skulle va, fick super stressa men hann me en buss ut till Gamla Linköping och Ragnar Dahlbergs café. Blev mys me kaffe och tårta:)
Vandrade sen ner till stan igen och stångån o hämtade hundarna. Sen blev det en lång promenad hem, i eftermiddag har jag slappat och sen skrivit färdigt o skickat in sista uppgiften till psykologin, nu är det bara  vänta o hoppas att man bli godkänd, isåfall är denna terminen helt avklarad!!
I morrn kommer pappa, vi ska handla lite saker till min balkong jag ska få i examens present:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0