På mig



Hade på mig följande när jag åkte till stan idag. Klänning fr. Gina, leggings och jenasjacka fr. hm. Gamla sandaler.
Blev en liten runda på stan, inköpte två kollegieblock så nu är jag redo för sommar-studierna!
Fick mail om att jg måste gå på deligeringsmöte på jobbet, usch alltid massa man måste fixa asså. Orkar inte, måste få lite tid att bara göra hemmafix ibland me!! Regnar massa ute nu, men snart borde jag ändå dra ut på en promenad me hundarna, sen kanske det blir plugg eller nåt i kväll, får se. Winter är ju slut så det är nog inget roligt på tv. Somnade en stund i soffan förut, inte bra man bli sååå seeeg. Försökte få ltie energi me kaffe o mammas hembakta bullar, men det gav tyvärr ingen jätte effekt. Har en såndär trist rastlöshets känsla i kroppen nu i kväll, vill liksom göra massa men kommer mig inte för.
Har lämnat studieförsäkran, så nu inväntar jag pengar denna vecka både i form av csn och sen den underbara skatteåterbäringen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0