Morning


Fina blommor jag fick till Examen:)

Idag känner jag mig ytterligare lite bättre, fortfarande lite förskyld och slemmig, men inte så farligt. Skööönt då jag imorron ska åka till Skövde för en introduktion i Arbetsrätten. Känns sjukt egentligen, borta hela dagen för att vara i skolan under ca 1,5 timme, usch. Tänk att man får betala massa pengar och lägga massa tid för att få ut så lite. Konstigt hur de kan lägga det så asså, som obligatoriskt! Men men bara att härda ut, kan ju valite kul att se hur skövde ser ut, har aldrig varit där innan:)

Idag är vädret himlans fint än så länge, tror det blir mestadels plugg på balkongen eller i soffan. Sen en skön långpromemnad, vid sex måste jag fara iväg me hundarna till Tranås, min bror ska ta hand om dem imorrn när jag är borta.

Ska nog även försöka hämta min resväska och börja packa lite, på lördag åker jag på semester till Öland, ska bli mys, hoppas bara det är fint väder. Ska stanna där en vecka, det blir mamma, Samuel (min lillebror på 8 år), jag och vovvarna så klart:) Vi ska bo i en stuga på Böda Sands Camping, bara ta det lugnt, ha det skönt och kanske åka runt och turista oss lite!! Blir ju även till att fira midsommar där då, hoppas bara vi får tag på färskpotatis och jordgubbar, det enda som krävs för att min midsommar ska bli bra känner jag!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0