Låång dag



Såhär såg jag ut idag när jag reste runt vättern med tåg. blev en riktig lång resa av det hela. Började dagen mindre bra med inställda tåg och förseningar, men det ordnade sig till slut. Kom hem ikväll vid halv nio, köpte mig en pizza och sen har jag ägnat kvällen åt att packa till ölands-resan! Usch svårt att packa, får alltid sån ångest över vad jag ska ta med!
Nee, nu ska jag duscha och fixa bus och naglar, kommer jag inte hinna imorron.
Ska iväg och springa lite ärenden på dagen imorrn, sen hem och äta o packa färdigt, sen kommer mamma o hämtar mig och hundarna framåt kvällen, känner att det kommer bi en stressig dag!
Ett plus idag va dock att arbetsrääten verkar väldigt bra och ganska kul, läraren verkar toppen, väldigt villig att hjälpa en o lära så mycket som möjligt, sa att hon nästan alltid svarar på övningsuppgifter o frågor samma dag, det kallar jag seriös lärare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0