Kvällen



Jahopp då var det söndag kväll igen, efter en ganska intensiv men underbart solig helg:) Jobbet igår gick bra, sen god mat och mys i uterummet hos mamma på kvällen. Idag blev det solning och sen släktkalas för lillebror! Skön dag, imorgon ska jag dra o handla lite, funderar även på en sväng in till stan på förmiddagen, sen får jag nog veta vem jag ska kommentera på psykologi uppgiften. Ska försöka gör den så fort som möjligt så man kan bli lite ledig sen! Har massa att fixa me inför helgen lilla examens fika och fest. Ska fixa uteplatsen lite, klippa gräs o rensa lite ogräs, Sen ska en riktig sotr städning helst hinnas med oxå! Blir det sol vill jag även jobba lite på brännan:)
Men nu ska jag göra kväll här hemma, fixa lite inför imorron o så, sen soooova. Sov inte super inatt, chillan låg o små skällde o gjorde freja orolig, så jag måste försöka sova ifatt inatt!
Gonattt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0