Jobb och en liten haltande vovve:(

Usch, är nåt fel på Chillen, hon kan inte stödja ordentligt på frambenen, vill bara ligga ner, den lilla stackaren...känns olustigt. Är det fortfarande kvar i morgon får jag väl ringa veterinären igen...hon er verkligen ut att ha ont...

Ska dock försöka koncentrera mig och göra färdigt veckans plugg i form av inlämningsuppgift, skulle va skönt att ha den gjord allafall. I morrn o fredag borde jag verkligen(!) börja kolla på arbetsrätten, känns som att jag ligger efter. Får inget gjort, borde städa, färga håret, göra BUS, klippa gräset plugga en hel massa. Men känner mig förlamad av värmen här inne, huden är kokhet och mitt huvud känns som en luddig boll, svetten bokstavligt talat rinner...fyyy fan. Borde köpa persinenner elle nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0