Hmmm

Har sjuk hemlängtan. Vill va i min lilla lägenhet och husera runt. Sitta på balkongen, gå me vovvar och bara liksom greja. Saknar grejandet när jag är borta, plus att jag har ångest över hur lite jag har pluggat denna veckan, och jag kan inte förstå varför det har blivit så heller.
Campingen har förvandlats till värsta party-helvetet. Folk överallt, dålig musik dånar, runt oss bor cirka 5-6 famlijer som alla känner varandra, springer precis utanför oss för jämnan, sjukt jobbigt. När man inte själv ska festa överhuvudtaget känns det bara surt.
Hade velat va i Tranås i kväll på Midsommar fest känner jag...men inget att göra åt. I morgon får jag allafall komma hem.
Söndag ska ägnas åt plugg och sen blir det en del jobb i veckan som kommer!
Min hud skriker, för mycket sol och myggbett!! Fyy soleksem, klåda och solsveda. Inte alls kul, får försöka hålla mig i skuggan nu.


Jaja, ska lägga upp lite bilder från när vi har varit på stranden de senaste dagarna:) Tvångsbadat vovvarna, hihi:)
Såå söta när de börjar veva simtag me tassarna redan innan i luften!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0