Grått väder...

Hmmm ja vädret är inte det bästa här på Öland, ganska grått och trist. Sitter i stugan, något bad har det inte blivit än så läge och jag känner mig väldigt blek asså, hade verkligen hoppats på lite fint väder och värme, men den svenska sommaren är ju inget att lita på det har man väl i och för sig lärt sig vid det här laget.
Igår va vi dock i Borgholm, fyndade ev svart långkjol och ett par jeans jag ska klippa av på röda korset. Men tyvärr var det blåsigt och kallt så vi va inte där så länge.

Igår kväll blev det sen en härlig lång promenad längs stranden, det va sjukt härligt, där kan man snacka om livskvalité. Älskar vatten, borde flytta till något vatten kan jag känna, mår på nåt sätt alltid bättre då:)
Fick även jordgubbar me grädda till kvällsmat!! Lite sommarkänsla:)

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, kanske kan jag få en stund för mig själv och då plugga lite, det skulle iallafall verkligen behövas!
Sen ska vi kanske åka till nåt ställe på utflykt, har inte riktigt bestämt oss än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0