Fan

Herregud, blir bara mer o mer sjuk, hade trott och hoppats på att det skulle vända, brukar sällan känna mig såhär riktigt sjuk länge, är helt slut nu, måste sova, men måste först försöka komma på vad jag ska ha på mig imorgon, svårt med inspirationen när man mår piss och tanken på att klä på mig nåt annat än de mjukaste mjuka mjukis kläderna känns övervinnerligt. Allt gör såå ont på huden, jeans är ju inte att tänka på. Borde väl stanna hemma imorrn egentligen, men då kommer jag sen inte kunna komma iväg nån mer gång kanske på hela veckan...fyy, får ta en värktablett imorrnbitti och hoppas på det bästa helt enkelt. Neee nu ska jag sluta klaga, ska snart krypa ner och läsa, men först ska jag nog ta lite te mer honung:)
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0