Tuggben är gott



Lägger in ett par bilder fr. veckan när vovvarna fick stora tuggben, låter dem dock inte äta hela på en gång, utan delar ut dem en stund då och då! De blir sååå glada då:)

Är hemma på "lunch" mellan passen, ett par timmar. Ska tebax vid tre, sen blir det jobb till 21 ikväll, sen ska jag hämta mina små hos hundvakten och sen blir det hem och ta det lugnt och vila mig.
Imorron väntar tonvis med plugg, herregud vad mycket det blev me sommarkurserna, jag missbedömer fasen alltid!
Sen ska jag även börja packa till min Tranås vistelse, kommer ju åka hem emllanåt, men ändå skönt att ha lite kläder och annat hos mamma så jag slipper dra det fram och tebax!

Neee, om man ska lägga ner huvudet en stund innan det är dax att fara tebax i den hemska,klibbiga värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0