Sommardagar

Vilket väder vi har, varje morron vaknar man till solsken och värme, Fint:) Har suttit ute på gräsmattan och organiserat mina papper till arbetsrätten och läst igenom lite introduktion. I eftermiddag ska jag försöka läsa ett par kapitel i böckerna och även sticka en sväng till affären. I kväll när solen har slutat steka in i mina fönster blr det till att kolla på nån föreläsning tänkte jag!

Ska ladda in lite bilder från helgen oxå ikväll:) Nu blir det pasta-pesto till lunch och sen en liten runda me mina varma små tjejer! De är nog tyvärr inte fullt så glada över sommar-värmen som jag!


Kommentarer
Postat av: Asbjornfilippa

Hello admin, nice site you have!

2011-03-10 @ 10:17:40
URL: http://asbjornfilippa.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0