Sleepy

Nu är man trött, har suttit större delen av dagen och tragglat med arbetsrätten, kämpigt, är dock intressant önskar bara jag hade mer tid!! Som vanligt hehe. Dammsugningen fick dock prioriteras bort, men en långpromenad med vovvarna hanns såklart me (i spöregn).
I morrn kommer mamma o lillebror och hämtar mig, de skulle till Fenomen magasinet först i Gamla Linköping, tror jag ska traska dit me hundarna och möta upp dem:)
Sen blir det färd till Tranås, McDonalds och sen jobb på kvällen mellan 15.30-20.30. Ska verkligen fösöka hinna plugga me!! Nu ska jag börja läsa en bok till hemtenta, av Fanny Ambjörnsson. Handlar om gymnasietjejer, har redan läst den en gång, men bara att köra en gång till, har glömt det mesta.
Aja, fortsättning på paketen kommer imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0