Rainy Day

Gårdagen blev riktigt effektiv. Hann med följande:

Göra en onlinetenta i ungdomssociologi
Klippa grästet
Baka muffins
Hämta fiiiina paket
Söka ett jobb (jag verkligen vill ha)
Gå skogspromenad me hundarna.

Idag ska jag plugga arbetsrätt, sen försöka städa lite och gå med vovvarna. Blir hektiska dagar när man kommer hem såhär lite grann bara. Känner att jag längtar till när sommarjobbet är över så jag kan va hemma, även om jag inte (tyvärr) trivs så himla bra i det här området jag flyttat till, så är ju ändå min lilla lgh min borg, där jag känner mig skyddad!
Ska nog kanske flytta, vet inte om jag står ut me omgivningarna. Men innan några sådana beslut tas måste jag se hur det går me plugg och jobb, sen vill jag ju spara kö-poäng ett tag till så jag kan få en fin lgh. Så ett tag till blir jag kvar här, ska försöka göra det supermysigt inomhus, kanske jag inte tänker så mycket på hur det är utanför!!
Nej dax att sticka näsan i böcker, lagar och juridiska-case!

(Ska fota det fina innehållet i paketen senare idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0