Min helg.

Helgen har varit toppen bra, började med en mysig förfest ute i Cajsas föräldrars stuga på fredag kvällen, blev firat med tårta och vin:) Sen drog vi in till stan och gick på en pub (typ) och festade, kom hem till mamma vid halv fem på morgonen efter en efterfest. Stack hem till Lkpg på dagen, fixade med nödvändigheter hemma, blommor och sånt, sen gick jag iväg till Anette och Addi där mer födelsedags firande väntade!! Riktigt trevlig helg:)

Idag sov jag ända till tjugo över tolv, har sen betalt räkningar, lagat mat och pluggat. Varit ute me hundarna i regnet.
I veckan som kommer väntar mer firande av pappa, bröder och farmor:) Blev långt firande i år, delar upp det, är ju inte fel att fira födelsedag flera dagar i rad!!

Ska snart duscha, packa lite snabbt och sen ta tåget till tranås, imorrn ska jag jobba igen hela dagen, på tisdag blir det en kortare dag, sen är jag ledig i två dagar, ska bli skönt, försöka komma ifatt med pluggat lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0