Hallå!

Usch såå trött jag är. Jobbade till 16.30, hämtade hundarna, drog till stan o mötte mamma, gjorde ärenden. Bla hämtade ut en ny bankdosa, en gamla pajade i morse. Gick lite i affärer, köpte lite grejer, ska visa dem en annan dag. Sen kom vi hem, beställde pizza och sen har jag pluggat större delen av kvällen.

Igår blev jag firad av mamma, fick boken Vårlik och pengar i present:) Ska nog börja läsa den nu snart i sängen!!
I morrn ska jag jobba kl. 7-16, sen ska jag nog umgås med några vänner på kvällen, dricka lite vin o så.
Är bäst att hoppa i sängen nu, vovvarna har redan lagt sig...söööta.

Ska verkligen försöka få in lite bilder snart, helst imorgon...annars i helgen.
Ne hörrni, godnatt och sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0