Gottis!



Mmmm, skulle vilja ha lite sånt här gottis nu!! Men nej har inget hemma, och orkar verkligen inte fara iväg o köpa nåt heller!

Har faktiskt lyckats plugga ganska bra nu ikväll efter jobbet, känns bra. Är ganska intressant när man komer in i det:)
Har även packat lite inför veckan, fixat lite här hemma och fått i mig lite kvällsmat. Ska snart hoppa in i duschen.
Har de senaste två dagarna gjort två fiiiina beställnignar. Ska bli kul att visa vad när det kommer! Dels lite till hösten, shoes! Sen har jag även beställt välbehövliga hissgardiner till sovrummet, ska bli skönt me insynsskydd till hösten. Om ett par veckor landar grejerna här hemma. Ser fram emot det. För övrigt ska jag nu ta det lugnt på shopping fronten tänkte jag, förutom om jag kanske får nåt roligt i födelsedags present, kanske lite pengar eller presentkort:) Älskar presentkort!!

Regnet och åskan är fasen en välsignelse både för mig o naturen, älskar när det efteråt blir svalt och friskt!
Ska försöka ta lite outfits bilder hos mor under veckan, hon har ingen toppen spegel, men kanske kan jag fixa det ändå. Trots mycket jobb o plugg ser ja fram emot veckan, ska umgås me gamla goda vänner, festa lite och sådär. Nästa helg väntar en liten födelsedags firning här i Linkan:)
Gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0