Födelsedagsbarn:)

Idag fyller jag hela 23 år, shit åren går. Men det är ju det som är meningen haha:)

Sorry för riktigt kass uppdatering, är så svårt att få det gjort här hemma hos mamma på nåt sätt. Idag har jag sovit ifatt och tagit en riktigt skön sovmorgon, ikväll ska jag jobba 14.15-21.15. Såå det blir ju inte en toppen rolig födelsedag, men tror att jag ikväll när jag kommer hem ska få en liten marängbakelse och firning av mamma:)

Sitter nu och dricker lite kaffe, har fixat matlådor tills idag och imorrn, har även kollat upp lite info om mina studier, måste man ju göra minst en gågn per vecka, kommer nytt hela tiden. Hmm ska slappa, lite sen duscha sen vandra iväg, känns som att denna kvällen kommer kännas lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0