CV

Pust, sitter och kämpar med mitt cv och personliga brev, tänk att det ska va så svårt, får en grym prestationsångest. Vill ju såå gärna att det ska bli bra så jag kan få jobbet/jobben jag ska söka!
Men men nu får det vila tills imorrn. Måste nog plugga lite me innan sängdags.

Kom hem för ca tre timmar sen, hade så tung väska så min ena axel dog lite...fyyy klarar inte av att bära för tungt asså.
Veckan har börjat ganska bra. Igår va det jobb mellan 7.30-16.30, sen åkte jag till Farmor och fikade lite, fick pengar i födelsedagspresent. Idag blev det jobb 8-15 sen va jag, pappa och mina två stora bröder ute och åt middag på en reaturang i Tranås som heter Golden Thai, jag åt super goda wokade grönsaker!! Fick även då ett presentkort på Åhléns i present:) Ska bli kul att använda, men ska nog spara på det lite till hösten!

I morrn blir det plugg och lite ärenden, ska hämta två fina paket,yippie:) Sen ska jag väl gå med hundarna och försöka njuta lite av ensamtiden här hemma, bäst att passa på, blir ganska intensivt hos mamma!
Nu ska jag läsa lite sociologi och sen krypa till kojs, ska bli toppen att sova i sin egen säng!
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0