Hemma hos min mor

Sitter hemma hos mamma i köket, har tråkigt. Vet liksom inte vad jag ska göra, hemma har man alltid något att greja me, tiden brukar inte räcka till till allt jag vill göra...hmm nu tycker jag tiden masar sig fram.
Har suttit o kollat in kläder på internet, hittat massa fint jag vill beställa!:)Får se hur det blir.

Har varit på loppis runda i dag, fyndat som sjutton, men skön biege soffa, ett runt trä soffbord och en vit ganska stor hylla, allt detta inklusive hemkörning för 700 kr!!!! Inte klokt vad billgit asså älskar såna billiga loppisar:)

Va ute en sväng i torsdags, asså varför är alla andra ute typ 18-19 i Lkpg?? Lustigt, kände mig gammal, inte så kul. Men vi dansade och snackade så kvällen kändes ändå trevlig! Kul att komma ut lite hursomhelst liksom!

Idag har det varit typ 15 minus grader, usch, hundarna fryser som sjuttsingen! Inte bra. I morgon skjutsar pappa hem mig, sen har han freja medans vi är på vaplkursen jag o chillan, herregud jag lyckas inte lära den lilla sorken de där övningarna, helt omöjligt känns det. Hon bara studsar upp och ner hela tiden efter godis, frustrerande!!! Jag tror det går lite för fort fram på kursen me, känns stressigt, känns inte toppen bra, men detta är ju ända hundskolan i stan vad jag vet, vad ska man hitta på när man inte har bil, livet är hårt, hehe.

// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0