Busigt värre

Chillan och Frejan håller på och bus-bråkar de brukar köra cirka 3 sådana pass om dagen, ett efter frukost, ett på eftermiddagen och tyvärr vid åtta-nio på kvällen, inte bra då chillan skäller, jag tänker på grannarna!! Hmm brukar försöka tysta dom lite men det är krångligt...

Igår va första gången på valpkursen, Chillan va jätterädd för de andra valparna och skällde nästan hela tiden, blev lite jobbigt att lyssna på. Idag ska jag träffa min gamla hundvakt, som förhoppningsvis kan bli det igen, hon har fyra hundar, så vi får se hur chillan tar det, måste ta det lugnt och ha tålamod me den här lilla damen, annars blir det kanske ännu värre! Skulle ju va skönt om man snart hade en hundvakt igen så man kan sticka iväg o göra det nödvändigaste allafall o kanske jobba nåt pass, behöver pengar!
Ska troligtvis flytta, väntar på att kontraktet ska komma me posten, till en lgh i skägget igen, me uteplats. Ska bli bra tror jag...tapeter o sånt va fräscht vad jag kunde se så, det är viktigt.

Denna vecka blir det omvårdnadsplugg!
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0