Allvaret har börjat igen

Usch o fy, nästan så man hunnit glömma bort att plugget existerar under jul och nyår, men förra veckan körde jag igång igen, o gud asså, vad jobbigt rent ut sagt, man glömmer liksom hur pressad man känner sig hela tiden när man vet att man bara måste producera en text eller lära in nåt speciellt till ett datum, så nu sitter jag här me nån slags ångest och vill bara bli färdig egentligen men jag får liksom inte till det....
Chillan ligger i mitt knä, nästan nanar, men inte riktigt. Frejsan ligger o halvsover på sängen, shit måste få lite mer tid till de små liven, eller ja känns som att jag håller på me dem jämt men, jag skulle vilja kunna va ute mer, det går ju inte nu, sååå jäkla kallt.

Ska kolla på en ny lgh me uteplats på torsdag, ska bli najs om den är fin, då får jag snart flytta, även om det är skit jobbigt så är det ändå skönt att komma i från den här lgh på tredje jäkla våningen utan hiss!

Ska tebax till jobbet igen på lördag o köra ett pass, känns bra me pengar men sjukt jobbigt samtidigt, kommer ha rejäl ångest på fredag asså. Har sålt lite böcker för att få in pengar jag är fan utfattig just nu, känns inte kul alls, vet inte riktigt vad jag ska göra, jobba som aset funka ju inte eftersom jag har min lilla valp skatt:) Sälja saker? hmm har inte mycket att sälja, behöver typ de mesta av värde som ja har. Ska väl försöka kränga ett par skolböcker till, det är typ det enda värdefull ajg har.

Aja, nu blir det back to school - books.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0