Scary

Läskigt med bombdådet, gärningsmannen verkar ju komma från Tranås med så det känns ju lite extra konstigt!
Missade detta totalt igår, då jag o mamma inte hade på tv:n på typ hela dagen! Fick reda på det nu idag vid tolv, så det känns ju som att man låg lite efter!

Igår gick jag och mamma ljusslingan, vinterljus här i lkpg, det va mysigt men kallt och tog en himla tid, sen sov jag kasst hela natten vaknade typ hundra gånger och trodde va morron, fast klockan va typ 02, men men. Va ett kort pass på jobbet idag, gick bra. Ska jobba igen på fredag, oxå et kort pass. Måste verkligen försöka plugga massa uppsats under veckan med och fixa sista seminariumet! Ska sätta mig nu en stund, sen gå med hundarna.

Tände 3:e ljuset idag en sanbbis, men ska väl ha lite mer adventsmys ikväll, ska dricka lite glögg som finns kvar efter att mamma och jag drack det igår:) Glögg är så himla gott! Har ju fixat de flesta julklapparna, men ska sätta mig och gå igenom allt och se om det fattas ngt med idag, så jag kan planera min vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0