Ohhh noooo

Hemsk spänningshuvudvärk huserar runt i min skalle, typisk när man har sin enda dag hemma på hela veckan, ledig är väl en överdrift för jag har massor att läsa, men ändå!! Blir väldigt ofat såhär, jag stressar hela veckan, sen kommer en lugnare dag och jag slappnar av lite, tar sovmorgon och då kommer den jävla huvudvärken som ett brev på posten!!! Fy, sabbar min energi och koncentration ju! Värsta är nog att värktabletter sällan biter på spänningshuvudvärk. Ska försöka göra lite avslappningsövningar och kanske ligga lite på spikmattan kan fungera:) Sen måste jag ta tag i plugget, herregud! Måste till coop me o handla. Men ska nog ordna sig, brukar det ju göra hehe:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej johanna!

Vad tråkigt att du har spänningshuvudvärk. Ett tips som hjälper mig ibland är att under en längre tid, ca 10-15 min massera tinningen, man kan känna hur spänt det är där och efter ett tag är man helt befriad från huvudvärken och orkar lite till :) Hoppas att det kanske kan hjälpa för dig med!

Take care så ses vi till jul! :) Puss

2010-12-07 @ 14:10:43
URL: http://cajsasvenler.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för tipset! Ska jag testa nästa gång:)

2010-12-08 @ 20:20:03
URL: http://johannajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0