Julrosetten som försvann??

Hmmm funderar på om chillan ätit upp den lilla julrosetten jag satte på henne igår? Den går inte att finnan någonstans...inte ba antar jag. Typiskt henne att äta upp en sån sak, haha. Får väl se om den kommer ut,hehe.
Nu ligger de små och sooover. Har varit ute ett tag i snöyran med dom, shit asså vill verkligen aldrig ta slut!! Fint med vit jul, men nu får det väl ändå räcka med snö, hundarna är typ helt begravda, haha. Chillan ser så jäkla rolig ut när jag släpper ut henne på trädgården, för hon syns knappt när hon försöker pulsa fram i snön. hihi. sötnosen...
På onsdag kommer pappa och hämtar hundarna inför julen, de får åka lite tidigare än mig eftersom jag ska jobba 23 o 24. Känns lite otäckt att de ska åka bil i det här vädret, men det ska väl gå bra hoppas jag, e4 brukar de ju hålla ordning på iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0