Julklappar

Har nu varit ute på en av otaliga rundor och letat klappar. Svårt det där, men nu tror jag jag har fixat det mesta, bara ett par småsaker kvar så det känns ju bra. Nu ska jag ta och plugga ett par timmar och försöka få färdigt inför nästa veckas seminarium, så att resterande tid kan användas för att jobba med uppsatsen.

Sen måste jag väl försöka få in en hundpromenad med innan kvällen. Fick sms om att jag fått ett litet eko-paket som jag kan hämta ut. Har köpt lite nödvändigheter i form av läppsyl, diskmedel, deo och sånt. Är ju tyvärr sånt man måste ha trots knappa finanser! Men ska bli lite kul att hämta ut ändå:) Alltid spännande att testa nya produkter och när de är djur och miljösnälla känns det sååå mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0